Działy
Dział IT
<>Mentor: Jules Melanie Zachar
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Haker
<>
<>
<>
Podopiecznych Zachar często określa się dość niechlubnym mianem młodych crackenów czy hakerów.
Jednostki IT szkolone są między innymi do łamania zabezpieczeń komputerowych. Podczas szkolenia zdobywają ponadprzeciętną wiedzę na temat systemów operacyjnych, oprogramowań, wirusów oraz działania i kontrolowania AI. Kolejno uczą się jak tworzyć czy łamać systemy zabezpieczeń, jak przejmować kontrolę nad innymi urządzeniami, czy z czasem nawet androidami, jak siać zniszczenie w systemach operacyjnych, lub wręcz przeciwnie - jak naprawić usterki, które potrafią wystąpić wśród tych, którzy ich otaczają - czyli robotów. Uczą się programować i tworzyć urządzenia szpiegowskie, zakłócające sygnał, czy takie, które pozwolą im przejąć kontrolę nad szalejącą maszyną - i wiele innych.
Wbrew pozorom nie mają czasu siedzieć przed biurkiem, a większości rzeczy jakich mają używać w praktyce, zazwyczaj robią w biegu, bezpośrednio podłączając się do zawirusowanego urządzenia - w końcu generator tlenu, któremu przypadkiem nawaliło oprogramwoanie, nie będzie czekać, a zwyczajnie zacznie odcinać kolejno funkcje, aż wszystkich podusi.
Co prawda skrajne przypadki nie są codziennością, a do nich dopuszczani są najczęściej osoby na odpowiednio wysokim poziomie, ale zdarzają się różne wypadki.
Ale zacznijmy może od napisania wtyczki, dobrze?
<>Mentor: Jules Melanie Zachar
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Haker
<>
<>
<>
Podopiecznych Zachar często określa się dość niechlubnym mianem młodych crackenów czy hakerów.
Jednostki IT szkolone są między innymi do łamania zabezpieczeń komputerowych. Podczas szkolenia zdobywają ponadprzeciętną wiedzę na temat systemów operacyjnych, oprogramowań, wirusów oraz działania i kontrolowania AI. Kolejno uczą się jak tworzyć czy łamać systemy zabezpieczeń, jak przejmować kontrolę nad innymi urządzeniami, czy z czasem nawet androidami, jak siać zniszczenie w systemach operacyjnych, lub wręcz przeciwnie - jak naprawić usterki, które potrafią wystąpić wśród tych, którzy ich otaczają - czyli robotów. Uczą się programować i tworzyć urządzenia szpiegowskie, zakłócające sygnał, czy takie, które pozwolą im przejąć kontrolę nad szalejącą maszyną - i wiele innych.
Wbrew pozorom nie mają czasu siedzieć przed biurkiem, a większości rzeczy jakich mają używać w praktyce, zazwyczaj robią w biegu, bezpośrednio podłączając się do zawirusowanego urządzenia - w końcu generator tlenu, któremu przypadkiem nawaliło oprogramwoanie, nie będzie czekać, a zwyczajnie zacznie odcinać kolejno funkcje, aż wszystkich podusi.
Co prawda skrajne przypadki nie są codziennością, a do nich dopuszczani są najczęściej osoby na odpowiednio wysokim poziomie, ale zdarzają się różne wypadki.
Ale zacznijmy może od napisania wtyczki, dobrze?
Dział Zone
<>Mentor: Mark Hiveway
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Inżynier planetarny
<>
<>
Jednostki specjalne szkolone w kierunku terraformacji - to oni badają i próbują wdrążyć najlepsze rozwiązania, aby utworzyć warunki do życia na planecie. To oni często odpowiadają od strony mechanicznej za sprawność generatorów na planecie. Na ich barkach ciąży życie zarówno ich własne, jak i całej kolonii, bo w przypadku awarii czy źle ustawionych parametrów, projekt kolonizacji planety może zakończyć się dość brutalnie.
Ponadto Zone zajmuje się również chemią - konkretniej rzecz biorąc tworzeniem trucizn, oraz subsancji np. żrących, które mają wspomóc jednostki specjalne podczas misji.
Adepci z czasem zyskają wiedzę i umiejętności pozwalające im kontrolować, sprawdzać, a także naprawiać usterki generatorów na terenie kolonii, a te w przypadku wczesnej fazy kolonizacyjnej potrafią być dość kapryśne. Na podstawie zgromadzonych informacji, oraz przeprowadzonych badań będą mogli ulepszać i wprowadzać zmiany, które pchnął proces zasiedlania kolonii do przodu. Ponadto będą w stanie tworzyć trucizny, substancje żrące czy zamrażające, oraz wiele innych, które nie raz mogą uratować skórę nie tylko ich, ale i mieszkańców kolonii, czy towarzyszy z którymi znaleźli się w drużynie.
Dział Zone ściśle współpracuje z działem H-th.
<>Mentor: Mark Hiveway
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Inżynier planetarny
<>
<>
Jednostki specjalne szkolone w kierunku terraformacji - to oni badają i próbują wdrążyć najlepsze rozwiązania, aby utworzyć warunki do życia na planecie. To oni często odpowiadają od strony mechanicznej za sprawność generatorów na planecie. Na ich barkach ciąży życie zarówno ich własne, jak i całej kolonii, bo w przypadku awarii czy źle ustawionych parametrów, projekt kolonizacji planety może zakończyć się dość brutalnie.
Ponadto Zone zajmuje się również chemią - konkretniej rzecz biorąc tworzeniem trucizn, oraz subsancji np. żrących, które mają wspomóc jednostki specjalne podczas misji.
Adepci z czasem zyskają wiedzę i umiejętności pozwalające im kontrolować, sprawdzać, a także naprawiać usterki generatorów na terenie kolonii, a te w przypadku wczesnej fazy kolonizacyjnej potrafią być dość kapryśne. Na podstawie zgromadzonych informacji, oraz przeprowadzonych badań będą mogli ulepszać i wprowadzać zmiany, które pchnął proces zasiedlania kolonii do przodu. Ponadto będą w stanie tworzyć trucizny, substancje żrące czy zamrażające, oraz wiele innych, które nie raz mogą uratować skórę nie tylko ich, ale i mieszkańców kolonii, czy towarzyszy z którymi znaleźli się w drużynie.
Dział Zone ściśle współpracuje z działem H-th.
Dział Bio-Tech
<>Mentor: Iskander Kaya
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Bioinżynier
<>
<>
<>
Dział specjalistyczny z którego łatwiej wylecieć, niż się do niego dostać. Zaś samo dostanie się do zespołu nie pozwala osiąść na laurach, gdyż mentor grupy BioTech niewiele potrzebuję, aby usunąć członka grupy z jego działu.
Członkowie grupy B-T codziennie mierzą się z nowymi wyzwaniami z zakresu bioinżynierii, jednakże nie tylko.
Osoby, które podążą ów ścieżką z początku uczą się tworzyć niepozorne urządzenia, jednakże z każdym etapem ich prace są coraz to bardziej skomplikowane, a na samych członkach spoczywa coraz to większa presja związana z odpowiedzialnością, jaką narzuca się na ich barki.
Tworzenie niepozornych urządzeń z czasem zmienia się w tworzenie broni, naprawy urządzeń, naprawy - a potem również budowy - małych robotów, a w końcu próby tworzenia i naprawy androidów, lub też specjalistycznych protez, w których specjalizuje się Iskander.
To oni podczas misji są odpowiedzialni za stan pancerze drużyny. W razie awarii są zobligowani udzielić napraw, podobnie działa to w przypadku awarii na kolonii.
<>Mentor: Iskander Kaya
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Bioinżynier
<>
<>
<>
Dział specjalistyczny z którego łatwiej wylecieć, niż się do niego dostać. Zaś samo dostanie się do zespołu nie pozwala osiąść na laurach, gdyż mentor grupy BioTech niewiele potrzebuję, aby usunąć członka grupy z jego działu.
Członkowie grupy B-T codziennie mierzą się z nowymi wyzwaniami z zakresu bioinżynierii, jednakże nie tylko.
Osoby, które podążą ów ścieżką z początku uczą się tworzyć niepozorne urządzenia, jednakże z każdym etapem ich prace są coraz to bardziej skomplikowane, a na samych członkach spoczywa coraz to większa presja związana z odpowiedzialnością, jaką narzuca się na ich barki.
Tworzenie niepozornych urządzeń z czasem zmienia się w tworzenie broni, naprawy urządzeń, naprawy - a potem również budowy - małych robotów, a w końcu próby tworzenia i naprawy androidów, lub też specjalistycznych protez, w których specjalizuje się Iskander.
To oni podczas misji są odpowiedzialni za stan pancerze drużyny. W razie awarii są zobligowani udzielić napraw, podobnie działa to w przypadku awarii na kolonii.
Dział C4
<>Mentor: Matylda
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Pirotechnik
<>
<>
<>
Dział C4 jest wyjątkowo ryzykowną ścieżką kariery. Pod przewodnictwem Matyldy jej podopieczni uczą się tworzenia konstrukcji, które po wzbudzeniu samodzielnie lub w połączeniu z innymi przez proces spalania, wywołują różnego rodzaju efekty.
Członkowie uczą się rozpoznawać ładunki wybuchowe - ale również jak je konstruować, a także neutralizować.
Samodzielnie, lecz również przy współpracy z innymi działami grupa uczy się budować coraz to bardziej skomplikowane pociski o różnym zastosowaniu. Wybuchowe bombki, plomby do drzwi, wybuchowa plastelina - ale również ładunki robotyczne jak wybuchowe pajączki czy wróbelek.
Prócz nich znajdą się także ładunki wybuchowe o wiele większego kalibru.
<>Mentor: Matylda
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Pirotechnik
<>
<>
<>
Dział C4 jest wyjątkowo ryzykowną ścieżką kariery. Pod przewodnictwem Matyldy jej podopieczni uczą się tworzenia konstrukcji, które po wzbudzeniu samodzielnie lub w połączeniu z innymi przez proces spalania, wywołują różnego rodzaju efekty.
Członkowie uczą się rozpoznawać ładunki wybuchowe - ale również jak je konstruować, a także neutralizować.
Samodzielnie, lecz również przy współpracy z innymi działami grupa uczy się budować coraz to bardziej skomplikowane pociski o różnym zastosowaniu. Wybuchowe bombki, plomby do drzwi, wybuchowa plastelina - ale również ładunki robotyczne jak wybuchowe pajączki czy wróbelek.
Prócz nich znajdą się także ładunki wybuchowe o wiele większego kalibru.
Dział KOS
<>Mentor: Ava Rosvell
<>
<>
<>
<>
Jednostki specjalne znajdujące się pod opieką Rosvell są szkolone na bezwzględnych żołnierzy. To tu za zamkniętymi drzwiami niejednokrotnie rozgrywały się emocjonalne dramaty - w dziale jednostek specjalnych nie ma miejsca na słabości.
Specjalnie szkolone jednostki mają za zadanie posiąść niezbędną wiedzę z dziedziny samoobrony, różnorodnych sztuk walk, posługiwania się bronią wszelaką, ale nie tylko. To tu żołnierze uczą się jak obezwładnić przeciwnika w wszelakich warunkach.
Także to w tym miejscu wyzbywają się ludzkiego pierwiastka, studiując różnego rodzaju (zarówno humanitarne, jak i nie) formy przesłuchań i tortur. Również to tu dowiadują się jak najskuteczniej i najszybciej zabić, ale również co zrobić, by przeciwnik cierpiał, ale nie umarł zbyt szybko.
<>Mentor: Ava Rosvell
<>
<>
<>
<>
Jednostki specjalne znajdujące się pod opieką Rosvell są szkolone na bezwzględnych żołnierzy. To tu za zamkniętymi drzwiami niejednokrotnie rozgrywały się emocjonalne dramaty - w dziale jednostek specjalnych nie ma miejsca na słabości.
Specjalnie szkolone jednostki mają za zadanie posiąść niezbędną wiedzę z dziedziny samoobrony, różnorodnych sztuk walk, posługiwania się bronią wszelaką, ale nie tylko. To tu żołnierze uczą się jak obezwładnić przeciwnika w wszelakich warunkach.
Także to w tym miejscu wyzbywają się ludzkiego pierwiastka, studiując różnego rodzaju (zarówno humanitarne, jak i nie) formy przesłuchań i tortur. Również to tu dowiadują się jak najskuteczniej i najszybciej zabić, ale również co zrobić, by przeciwnik cierpiał, ale nie umarł zbyt szybko.
Dział H-th
<>Mentor: Tautgirdas Paukštė
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Medyk
<>
<>
<>
<>
Zespół naukowo medyczny. Dział H-th odpowiada za zdrowie drużyny, angażuje się również w pomoc medyczną na samej kolonii. Ponadto to oni zajmują się zbieraniem próbek, obserwacją i badaniem fauny i flory na terenach przy kolonii. Obce organizmy żywe wydają się bardzo interesować ów zespół - w końcu, pracując ściśle z działem Zone, chcą ułatwić na swój własny sposób życie na nowej planecie. W końcu prócz pomocy medycznej, która niekiedy jest na wagę diamentów, samo badanie fauny i flory w jakiś sposób pcha plany kolonizacji planety do przodu. W końcu badania pomogą wydobyć ze skarbów ziemi to co najlepsze. Pomoże chociażby wykorzystywać rośliny do produkcji lekarstw czy trucizn. Także jadalność ich oraz fauny będzie bardziej klarowna - w końcu przydałoby się czerpać z zasobów jakie oferuje planeta.
<>Mentor: Tautgirdas Paukštė
<>Kierunek na drzewku umiejętności: Medyk
<>
<>
<>
<>
Zespół naukowo medyczny. Dział H-th odpowiada za zdrowie drużyny, angażuje się również w pomoc medyczną na samej kolonii. Ponadto to oni zajmują się zbieraniem próbek, obserwacją i badaniem fauny i flory na terenach przy kolonii. Obce organizmy żywe wydają się bardzo interesować ów zespół - w końcu, pracując ściśle z działem Zone, chcą ułatwić na swój własny sposób życie na nowej planecie. W końcu prócz pomocy medycznej, która niekiedy jest na wagę diamentów, samo badanie fauny i flory w jakiś sposób pcha plany kolonizacji planety do przodu. W końcu badania pomogą wydobyć ze skarbów ziemi to co najlepsze. Pomoże chociażby wykorzystywać rośliny do produkcji lekarstw czy trucizn. Także jadalność ich oraz fauny będzie bardziej klarowna - w końcu przydałoby się czerpać z zasobów jakie oferuje planeta.
Dział Medyczny
Skrzydło szpitalne
<>Ordynator: dr. Adrieen Hudson
<>
<>
<>
<>
Podczas gdy H-th zajmuje się pomocą medyczną w terenie, statek matka ma również swoje własne skrzydło szpitalne, którego ordynatorem jest doktor Adrieen.
Mimo, iż personel skrzydła szpitalnego nie kursuje na kolonie, niemniej jednak pełni ważną funkcje na statku, gdyż odpowiada za zdrowie zarówno członków elity, jak i wszystkich znajdujący się w prestiżowej części statku. To tam trafiają chorzy, czy ludzie po wypadku na samym statku. Też tam kieruje się w celu wykonania badań.
Skrzydło szpitalne jest wyposażone w najnowszy sprzęt medyczny - można by powiedzieć, że na całym statku nie ma bardziej bogatego i wyposażonego skrzydła szpitalnego od tego w części należącej do śmietanki towarzyskiej. Również tu dostanie się na praktykę czy dostanie pracy wymaga ponadprzeciętnej wiedzy, ale często również znajomości, gdyż sektor w którym się zamieszkują najważniejsze osobistości.
Aby się dostać należy wysłać swoje CV, a następnie przejść pozytywnie testy oraz późniejszy wywiad.
Skrzydło szpitalne
<>Ordynator: dr. Adrieen Hudson
<>
<>
<>
<>
Podczas gdy H-th zajmuje się pomocą medyczną w terenie, statek matka ma również swoje własne skrzydło szpitalne, którego ordynatorem jest doktor Adrieen.
Mimo, iż personel skrzydła szpitalnego nie kursuje na kolonie, niemniej jednak pełni ważną funkcje na statku, gdyż odpowiada za zdrowie zarówno członków elity, jak i wszystkich znajdujący się w prestiżowej części statku. To tam trafiają chorzy, czy ludzie po wypadku na samym statku. Też tam kieruje się w celu wykonania badań.
Skrzydło szpitalne jest wyposażone w najnowszy sprzęt medyczny - można by powiedzieć, że na całym statku nie ma bardziej bogatego i wyposażonego skrzydła szpitalnego od tego w części należącej do śmietanki towarzyskiej. Również tu dostanie się na praktykę czy dostanie pracy wymaga ponadprzeciętnej wiedzy, ale często również znajomości, gdyż sektor w którym się zamieszkują najważniejsze osobistości.
Aby się dostać należy wysłać swoje CV, a następnie przejść pozytywnie testy oraz późniejszy wywiad.
Dział Soul
<>Główny Kapłan - Wielmożny Klaus
<>
<>
<>
<>
Soul jest tak naprawdę jedną z ostatnich namacalnych pamiątek po świecie, którego nie dożył nikt, kto by pamiętał.
W świecie przesiąkniętym racjonalizmem i najnowszą technologią, wielu zapomniało o tym by wierzyć. Jednakże wiara była często tak silnie zespolona z kulturą, że nie każda nacja była w stanie odrzucić Boga.
Nawet ci, co rzekomo nie wierzyli, w obliczu śmierci potrafili wołać o księdza - wiedząc, że jeśli się mylą, to była ich ostatnia szansa aby się nawrócić.
Także w obliczu tragedii, strachu, cierpienia i bezsilności zwykli łkać do Boga, gdyż w ich przekonaniu nic więcej nie pozostało.
Także obrzędy takie jak pogrzeb czy ślub były zbyt mocno zakorzenione, aby je odrzucić.
Na statku można odnaleźć sektory klasztorne - i jak można przypuszczać, elita również posiadała własny. Soul zajmuje się duchową stroną życia. Głosi dobrą nowinę, organizuje msze i obrzędy, też oni organizują często święta. Również pomagają w sektorze szpitalnym pielęgnować pacjentów.
Przez ograniczoną liczbę ludzi Soul ma zawężony zakres obowiązków, gdyż poza sektorem elity to właśnie klasztory zazwyczaj prowadzą domy dziecka, oraz domy startów. Jednakże sama elita jest na tyle wąskim kręgiem, że nie ów placówki nie mają jak zostać rozbudowane, gdyż byłyby puste - natomiast często pomagają w opiece nad dziećmi członków samej elity.
<>Główny Kapłan - Wielmożny Klaus
<>
<>
<>
<>
Soul jest tak naprawdę jedną z ostatnich namacalnych pamiątek po świecie, którego nie dożył nikt, kto by pamiętał.
W świecie przesiąkniętym racjonalizmem i najnowszą technologią, wielu zapomniało o tym by wierzyć. Jednakże wiara była często tak silnie zespolona z kulturą, że nie każda nacja była w stanie odrzucić Boga.
Nawet ci, co rzekomo nie wierzyli, w obliczu śmierci potrafili wołać o księdza - wiedząc, że jeśli się mylą, to była ich ostatnia szansa aby się nawrócić.
Także w obliczu tragedii, strachu, cierpienia i bezsilności zwykli łkać do Boga, gdyż w ich przekonaniu nic więcej nie pozostało.
Także obrzędy takie jak pogrzeb czy ślub były zbyt mocno zakorzenione, aby je odrzucić.
Na statku można odnaleźć sektory klasztorne - i jak można przypuszczać, elita również posiadała własny. Soul zajmuje się duchową stroną życia. Głosi dobrą nowinę, organizuje msze i obrzędy, też oni organizują często święta. Również pomagają w sektorze szpitalnym pielęgnować pacjentów.
Przez ograniczoną liczbę ludzi Soul ma zawężony zakres obowiązków, gdyż poza sektorem elity to właśnie klasztory zazwyczaj prowadzą domy dziecka, oraz domy startów. Jednakże sama elita jest na tyle wąskim kręgiem, że nie ów placówki nie mają jak zostać rozbudowane, gdyż byłyby puste - natomiast często pomagają w opiece nad dziećmi członków samej elity.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|